Ledenadministratie Helpdesk

Ledenadministratie Helpdesk

Wilt u de administratie wijzigen van uw organisatie of heeft u een vraag betreffende uw lidmaatschap. Benader dan onze ledenadministratie helpdesk.

Kunt u uw vraag niet vinden in de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Het nieuwe lid dient zich eerst te registreren voor de website van de NVTZ

Via de volgende stappen kunt u een nieuw lid aan de raad van toezicht van uw organisatie toevoegen. U dient eerst in te loggen. Dit doet door naar de knop “mijn organisaties” te gaan rechtsboven op deze pagina. U kunt ook onderstaande button gebruiken.

Voeg het nieuw geregistreerde lid toe aan uw organisatie
  • Let op: dit kan alleen gedaan worden door degene die als bestuurssecretaris staat geregistreerd
  • Let op: dit kan pas op de dag nadat het nieuwe lid zichzelf heeft geregistreerd voor de website.
  • Ga hiervoor naar de pagina van uw organisatie via, leden.nvtz.nl/raden-van-toezicht
  • Kies voor de button ‘Lid toevoegen’ rechtsboven
  • Hier kunt u de toegevoegde lid op naam zoeken en toevoegen
  • Als u het lid heeft geselecteerd komt de naam onder het invulveld te staan (met een rood kruisje erachter).
  • Vul ook de overige velden in en sla deze op: de naam, functie en datum waarop het lid toetreedt tot de raad zijn verplichte velden.

Het nieuwe lid is nu zichtbaar bij uw raad van toezicht.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar ledenadministratie@nvtz.nl of gebruik het formulier onderaan deze pagina, dan melden wij het lid voor u af in ons systeem.

Om uw wachtwoord te wijzigen, gaat u naar uw naam rechtsboven in het scherm. Onder instellingen zit u de optie ‘Wachtwoord wijzigen’. U dient eerst in te loggen.

Wachtwoord wijzigen

Vul vervolgens uw oude wachtwoord in, en het nieuwe wachtwoord dat u graag wilt gebruiken. Sla uw instellingen op. U kunt dan inloggen met het nieuwe wachtwoord.

U kunt uw profiel aanpassen door op uw naam rechtsboven op de website te klikken. U dient eerst in te loggen.

U ziet onder PROFIEL BEWERKEN verschillende opties die u kunt aanpassen.

  • Onder Persoonlijke gegevens kunt u gegevens als uw naam, titels, adres, telefoonnummer en e-mailadres doorgeven. U kunt hier ook een foto uploaden.
  • Onder Mijn kennis vult u uw expertisegebieden in, zodat deze voor anderen zichtbaar zijn.
  • Onder Sociale media kunt u uw profiel op onze website aanvullen met uw sociale media accounts.

Uw privacy instellingen zijn erg belangrijk. Hier vult u in wie welke gegevens van u mag zien. u dient eerst in te loggen/

Ga om uw privacy instellingen aan te passen naar uw naam rechtsboven en kies vervolgens voor privacy instellingen.

Privacy instellingen

Hier kiest u vervolgens per onderdeel wie deze gegevens van u mag zien.

  • Niemand: u kunt deze gegevens alleen zelf inzien
  • Iedereen: iedereen kan deze gegevens van u zien
  • Ingelogde deelnemers: alleen deelnemers die zijn ingelogd kunnen deze gegevens zien. Let op: dit kunnen ook anderen dan alleen leden van de NVTZ zijn. Iedereen kan een profiel aanmaken binnen de website.
  • Alleen leden van de NVTZ: met deze optie kunnen alleen leden van de NVTZ uw gegevens inzien.
  • Gelinkte deelnemers: dit zijn deelnemers met wie u zelf een link heeft gelegd. U kiest zelf met welke deelnemers u wilt linken, u moet hier zelf toestemming voor geven. Hiermee heeft u ook zelf invloed op wie deze gegevens kan inzien.

Sla uw instellingen op, zodat uw gegevens alleen zichtbaar zijn voor wie u zelf wilt.

Om de instelling van notificaties van updates aan te passen klikt u op uw naam rechtsboven. U dient eerst in te loggen.

Updates en notificaties
  • Kies de optie ‘Updates & notificaties’ uit het menu.
  • Per onderdeel kunt u nu aanvinken waarvan u op de hoogte gehouden wilt worden. U kunt ook aangeven hoe vaak u hiervan berichten wilt ontvangen.
  • Om een update in of uit te schakelen, schuift u het balkje naar links of rechts. Als het balkje donkerblauw is, betekent dit dat deze update aanstaat en kunt u aangeven hoe vaak u deze wilt ontvangen.
  • Sla uw instellingen op.

U dient eerst in te loggen.

Zo bewerkt u gegevens van uw eigen raad van toezicht:

  • Ga naar uw organisatie via de organisatiekaart of via de button “mijn organisaties” rechts bovenaan deze pagina.
  • U kunt uw organisatie op naam zoeken met het zoekvenster rechts. U kunt ook een regio selecteren om bij uw organisatie terecht te komen.
  • Als u in de lijst de naam van uw organisatie aanklikt komt u bij de gegevens van uw organisatie.
  • U ziet recht twee buttons waarmee u gegevens kunt wijzigen:
  • Met bewerken kunt de gegevens van uw organisatie bewerken, zoals het telefoonnummer of e-mailadres.
  • Via ‘Lid toevoegen’ kunt u een nieuw lid van een raad van toezicht aan uw organisatie koppelen. Dit lid moet zichzelf eerst registreren voor de website voordat deze aan de organisatie gekoppeld kan worden.

Let op: dit kan alleen gedaan worden door degene die als bestuurssecretaris staat geregistreerd

Overige vragen

Neem contact met ons op

Vragen waarvan u het antwoord niet op de website kunt vinden, kunnen doorgaans door het bureau van de NVTZ worden beantwoord, telefonisch via 030 – 7370085 of via het formulier onderaan op deze pagina.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA. Het privacybeleid(opent in nieuw tabblad) en de servicevoorwaarden(opent in nieuw tabblad) van Google zijn van toepassing.